A PS DMS tanúsított iratkezelő (Document Management System) modul a dokumentumok létrehozásától, tárolásán át a megosztásáig és archiválásáig kezeli a teljes dokumentum életciklust.
Segít a papír alapú dokumentumok digitalizálásában és a digitális dokumentumok rendszerezésében.
Centralizált tárolást biztosít a dokumentumoknak, így könnyen megtalálhatók és elérhetők a jogosult felhasználók számára.
Javítja a munkafolyamatok hatékonyságát a dokumentumok gyorsabb keresésével és a papíralapú adminisztráció csökkentésével.
Hozzáférési jogosultságokat állíthat be a dokumentumokhoz, így csak az egyes felhasználók/felhasználói csoportok a jogosultsági szintjüknek megfelelően férhetnek hozzá a bizalmas információkhoz.
Biztonságos tárolást biztosít a dokumentumoknak, védve azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, a megsemmisüléstől és a manipulációtól.
Verziókövetést biztosít a dokumentumoknak, így nyomon követhető a módosítások története.
Segít a dokumentumok archiválásában és a jogszabályi megfelelés biztosításában.
Nagy előnye hogy integrált az összes modulban keletkező dokumentum automatikusan iktatásra kerül és (iktató számot kap) Könnyen kezelhető felülettel rendelkezik, amellyel a felhasználók gyorsan elsajátíthatják a használatát.
Javítja a csapatmunka hatékonyságát a dokumentumok egyszerű megosztásával és együttműködéssel.
Támogatja a távmunkát, lehetővé téve a dokumentumok elérését bárhonnan, bármikor.
Skálázható megoldás, amely kis és nagyobb intézmények számára is egyaránt alkalmas.
A PS DMS egy értékes eszköz cégek / intézmények számára a dokumentumok hatékonyabb kezeléséhez és a munkafolyamatok optimalizálásához.